Osztálykirádnulás

2008.06.01

A vonatút alapjában véve nem, volt rossz,csak akkor,amikor kiderült,hogy megáálunk Abaligeten.Nem tudtunk leszállni,mert az osztály két fele lehető legtávolabb volt egymástól,úgyhogy elmentünk Pécsig,Pécsen a pályaudvarig,ott vártunk egy órát a buszra és végigzötykölődtük az utat (3/4 óra) Abaligetig,aztán elfoglaltuk a szállást.Kaptam egy helyes kis pótágyat,mert ugye nem úgy volt,hogy hárman leszünk a Sárival meg a Biával és nem a Sziminek kellett volna pótágyon aludnia...mindegy,végülsi mert este úgyis leköltöztem a Sárival a Lillához és a Melinda meg a Dia felmentek.

Megnéztük a barlangot,ami biztos szépésjó,csak ne lenne kivilágítva...mert szép meg minden,de mégiscsak a föld alatt van.Amíg lekapcsolták a villanyt,addig jó volt.A denevérmúzeum viszont nagyon nem érdekelt.És lett csinálva osztálykép és végül Csapody tanárnő se törte ki a könyökét és még agyrázkódást sem kapott.

Aztán beszélgettünk a Sárival a tóparton meg kártyáztunk meg bementünk az erdőbe.A vacsoráról inkább nem beszélnék,de a kiegészítő vacsora,a pizza fincsi volt.Jani meg vicces :D

És este rájöttem,hogy antiszociálisnak lenni jó dolog,mert békénhagyják az embert.És vagy a répa meg a csoki egymásután nem jó,vagy allergiás vagyok a mentolos csokira.A spenótos Bake Rolls viszont nem finom.

Szombaton átgyalogoltunk Orrfűre és hát nem nyerte el a tetszésemet az út meg a Malommúzeum se,de a strand jó volt.Még a tóba is hajlandó voltam bemenni.Ami annyira nem érdekes,mert alapból néha úgy érzem,hogy vízi lény vagyok,de osztálykirándulásokon nem szoktam fürdeni.És a tó közepén találkoztam Jenessel.Mert éppen úsztuk át a tavat és egyszercsak ott volt.Azt ugyan nem értem,hogy ismert fel,mert egy fél fej látszott ki belőlem,de sebaj.

Délután négy körül ebédeltünk,mit ne modnjak,szép nagy adagokat kaptunk.Visszasétánál meg Zsófi offjától fulladoztunk és csak egyszer tévedtünk el.Aztán beleesett a labda a vízbe,de azt már csak utólag tudtam meg,hogy hogy került ki és hogy esett bele mégegyszer.

Este kilenckor Lillával kimentünk és kb 11ig bezsélgettünk,ami nagyon jólesett.EMg hallgattuk a békákat.És beszélgettünk velük.A Lilláért versenyeztek a békák,de aztán mindegyik otthagyta...sőt,az én férjem,a Karcsi is elment XD és volt egy minibéka,a biztonsági őr,akit megsimogatott az árnyékom.Meg volt egy,aki mászott,de elment.MErt mászott.

Pécs szép hely,csak nem 35 fokos melegben.És a múzeumokat nem szeretem,főleg ha össze akarok esni.Viszont állati nagy gombócokat adnak.Három elég volt ebédre.

És leszálltam Kelenföldön,több mint egy óra volt Nagyrétre,osztálytalálkozóra.Tök fölöslegsen.

Most meg megyek tollasozni,majd még írok.