Kirándulás2

2008.05.12

Szóval,odaértünk a "KEMPINGPLATZ" feliratú táblához kilencre,de a sorompó lezárva és sehol senki,aki kinyissa.ÉS mindenki alszik a kempingben.Úgyhogy bementünk Wiener Neustadt-ba,hogy keressünk valakit,aki tud egy másik kempinget vagy valamit ajánlani,de csak ekét emberrel sikerült beszélnünk (illetve az első ember ketten volt,vagyis voltak és mondták,hogy van másik kemping,de nem találtuk meg,a másik meg nem mondott semmi érdekeset),meg egyet majdnem elütöttünk.És nem volt sehol senki!Bezárt az összes üzlet,a benzinkút,és nemhogy senki nem volt az utcán,de kivilágított ablakok sem voltak!

Úgyhogy visszafordultunk és leparkoltunk a sorompó előtt.Bevittük a sátrat és a Boldi meg a Balázs felverte,mi meg a Bogival addig a Borót melegítettük,mert nagyon fázott.Aztán kész lett a sátor,kaptam egy egész fülkét (a Boró meg a Bogi aludt egyben,a Balázs egyben,én egyben és a Boldi az előtérben) és megvacsoráztunk (ezt úgy fél11 felé.Kenyeret,fasírtot és uborkát.Aztán lefeküdtünk és megbeszéltük,hogy reggel felkelünk és a kempinges bácsinak megmondjuk,hogy a Marsról jöttünk és nem kell fizetnünk.

Nem jó hálózsákban aludni,mert nem lehet forgolódni benne eléggé.És a laticel is kényelmetlen,ami alatta van.Le is gurultam róla.És csináltam magamnak párnát ruhákból.Sajan a Boldi pulóverét is kölcsönvettem véletlenül,úgyhogy nem tudott reggel sétálni.És néha fázott az orrom éjszaka,de az nem zavart.Hajnalban meg vagy álmodtam vagy nem tudom,de volt sok fácánrikoltás és utána szárnycsapkodás,mintha valami mobil csengett volna.

Aztán 5.50-kor felkeltünk és elkezdtünk összepakolni.És lejött a kempinges bácsi és 15 eurót fizettünk,ami kb feleannyi sem volt,mint kellett volna.Aztán elindultunk és Stollhofban csak egyszer kanyarodtunk rossz felé és utána is csak egyszer mentünk túl,úgyhogy végül leparkoltunk,megreggeliztünk,elindultunk.

Amikor visszaérkeztünk,megállapítottam,hogy az első húsz méter után rossz felé kanyarodtunk,ami plusz két és 3/4 órát jelentett.Mellesleg a környék tele volt piros jelzésekkel,a térképen kb a negyede volt rajta a jelzéseknek.Semmi probléma.Úgyhogy felmentünk a pirson-zöldön-kéken,lejöttünk a kéken,felemntünk a piroson,lejöttünk a sárgán és felmentünk a kocsiig a piroson.

Kép  A kék a tervezett útvonal, a piros a megtett.Ahol egymás mellett mennek,ott a tervezetten mentünk,csak nem akartam egymásra rajzolni őket.

Amíg a Hanselsteigen mentünk fölfelé meg amíg a Leitesteigen lefelé,minimum ötször megfogadtam,hogy soha többet nem megyek sziklát mászni.Mármint jó dolog emg minden és amíg ki vagyok akasztva biztosnágban érzem magam,legalábbis nagyjából,de iszonyúan félek.Hogy megcsúszok,leesek,beverem a fejem/gerincem.És ráadásul azoka kövek,főleg az elején,annyira le voltak már taposva,hogy csúsztak.Lfeleé meg egyszerűen túl rövid volt a lábam,hogy az első kapaszkodót elérjem és nem mertem lejjebb menni.Ha nincs ott a Balázs,még mindig ott kuksolnék...

Pedig leértem volna,mert a Boró is leért és ő kissebb nálam.Csak ő nem fél,én meg igen.És a létrán is megszenvedtem,mert minden harmadik fokban beakasztottam magam,mert egyszerűen nem mertem biztosítás nélkül felmenni.Mert mi van,ha megcsúszik a kezem és hátraesek és ráesek a Bogira meg a Boldira?És a végé még örültem is,hogy ferde volt a létra,mert így neki tudtam támaszkodni a sziklának.

Igazából nem számítottam semmire.Arra se,hogy ilyen helyre megyünk,arra se,hogy lazább helyre.De ha tudom,hogy ilyen helyre,akkor azt hiszem jobb lett volna.Na mindegy.Sokat veszítettem volna,ha nem megyek...de azt kétszer is meggondolom,hogy legközeleb merjek-e elmenni...

Lesznek majd képek is.Egyszer.