Evezés

2008.08.11

Vasárnap

A velencei táborba jött értünk (Lili,Blanka,én) a Lajos,aztán még a Tescónál összeszedtük a Bogit és elmentünk hozzájuk.Mármint a Karvalicsékhoz.Ott megebédeltünk meg elvoltunk egy órát (mankaláztunk meg beszélgettünk meg tévéztünk.Meg leittam magam málnaszörppel),aztán elindultunk.Egy idő után szépen bealudtam a kocsiban,de még jó is,mert a többiek is elaludtak,úgyhogy csak unatkoztam volna,ha nem alszom.Aztán éppen a jól megáradt Tisza árterét nézegettük,amikor úgy elkezdett zuhogni az eső,hogy két méterre se lehetett ellátni…viszont utána láttunk szivárványt.Majdnem olyan szépet mint Kunbábonyban.

Aztán némi nehézségek után (hol van a tábor?ha túlmentünk,hogy forduljunk meg a Chryslerrel egy háromméter széles úton,aminek egyik oldala domb,a másik árok?a patak feletti kétméter széles betonhídnak miért nincs korlátja?) megérkeztünk egy ifjúsági táborba,ami eléggé kétoldalúnak mondható,mert az egyszobás (hatszemélyes) házak kb negyven évesnek tűntek a mosdó meg olyan,mintha tavaly épült volna.De nem volt rossz.
Aztán tettünk egy kirándulást a regéci várba,ahová tíz perccel később ingyen is bemehettünk volna (bár egyesek így is megoldották XD),de a kilátás tényleg szép volt.

Este még kártyáztunk elég sokáig,közben a Lili kétszer is leköpte a Bogit ice tea-vel én meg jól összefagyiztam a nadrágomat,aztán lefeküdtünk.Eredetileg úgy akartuk a beosztást,hogy horkolósok (és fogcsikorgatósok),vagyis Lili,Bogi,Lajos,Bence,Andris és nem horkolósok,vagyis Fufu,Blanka,Zsuzsa,Irina,Ági,én,de aztán kiderült,hogy Irina is horkol,de akkor már késő volt.Viszont reggel kiderült,hogy Lili is hozta a formáját,mert annyira horkolt,hogy Andris kifeküdt aludni a ház elé,a betonra.

Hétfő(20 km)

Aztán,amikor indultunk-nehogy már minden simán menjen-bedöglött a kocsi és kész,se előre,se hátra.Úgyhogy megvártuk,hogy Szilvi és Feri értünk jöjjenek kocsival és úgy mentünk Sárospatakra,ahol átpakoltunk egy kisbuszba és elindultunk az indulási helyre,aminek elfelejtettem a nevét.Vagyis előbb még elmentünk Tiszabercelre,a szombati állomásra,mert a Pandát és a Hörcsit ott szedtük fel néhány táska,egy sátor és egy görögdinnye társaságában.Mire megérkeztünk,kb dél volt és azt hittem megsülök,főleg mentőmellényben ami minimum öt számmal nagyobb volt,mint nekem kellett volna.Első nap a Fufuval,Blankával és Zsuzsával voltam egy hajóban (kenuban,bocsánat),Fru volt elöl,én a másodikon,Blanka a harmadikon és Zsuzsa kormányzott.Hát hogyismondjam…az eleje érdekes volt.Amíg Zsuzsa kormányzott,mi nem evezhettünk,ő meg nem mindig tudta,merre kéne evezni,úgyhogy kb tíz perc után beúsztunk egy fa alá.Viszont nem borultunk fel.És azt se engedtük,hogy szétültessenek minket,inkább belehúztunk egy kicsit.Kívülről állítólag elég viccesen néztünk ki,mert énekeltek (én csak azért nem,mert nem ment egyszerre az éneklés és az evezés) és közben cikkcakkban mentünk lefelé.El tudom képzelni…aztán egyszer összekapaszkodtunk öt hajóval és vártuk a Pandáékat (Panda,Hörcsi,Bence),akikről később kiderült,hogy keresztbefordult a hajójuk és majdnem egy kilométert úgy jöttek.Aztán ki is szálltunk egyszer és a bokáig érő sár újdonságként hatott,bár később kiderült,hogy néhány nappal árvíz után errefelé ez mindennapos dolog.

A kikötés is egész simán ment,bár utána jött a pakolás,amit egyébként se szeretek,térdig/combig érő iszapban meg főként nem.De azt hiszem,jobb ha egy szót se szólok,mert én csak egyszer fordultam (igaz,akkor el is estem).Viszont a kempingben voltak láblemosó csapok-csaképpen a sár közepén.Úgyhogy az első fél óra azzal telt,hogy egyik csaptól a másikig rohangáltunk,hátha az egyiktől ki tudunk jönni úgy,hogy nem leszünk megint sárosak.

Jajj,és ott volt a „kedvenc” büfénk…ahol ki van írva,hogy kapható pulykaszelet,hamburger (sajttal plusz 50 forint),gyros,gyrostál,pizza (sonkás és sajtos),hot dog meg a franc tudja mi még és lehet kapni hamburger,ami olyan kicsi,hogy én megeszem öt harapással,gyros,ami hot dog,hot dog,ami kicsi és ennyi.És még sajt sincs.Meg jégkrém is csak a hosszú sáros út végén.És elfogyott a light kóla és csak meggyes és paradicsomos top joy van.És a napi ajánlat zsíros kenyér hagymával ötven forintért.(Panda:”-Nekem nehogy rakjanak ketchupöt a gyrosomra!”)Viszont a büféscsaj,aki max harminc éves bármelyikünknek az anyja lehetne és szerinte túl szemtelenek vagyunk.Kíváncsi vagyok mit mondott volna magáról,ha mi szolgáljuk ki ilyen hangon őt…

Este Unóztunk a Hörcsivel.Érdekes húsz lappal játszani,főleg úgy,hogy az egyharmada szivatóslap…és a Bence kifújta a szunyogriasztóm felét.És még így sem ért semmit.

Heten aludtunk a négyágyas szobában(öten az ágyon,ketten a földön.A szomszéd szobában meg volt egy üres ágy).Nem volt olyan kényelmetlen,csak amikor hajnalban a Blanka belémkönyökölt.

Kedd(36 km)

Visszapakolni a sáron keresztül,az egy külön élmény volt.Viszont átköltöztem,mert a Fufu a Zsuzsával,a Lajossal és a Lilivel ment,úgyhogy átmentem az Ági-Andris-Irina hajóba.

Azzal kezdődött az egész,hogy egy pontonhíd alatt kellett átmenni.Mi indultunk másodiknak és az egyetlen probléma az volt,hogy majdnem nekimentünk a Pandáéknak,mert az Andris már kitudja hány éve jár evezni, és ő tud kormányozni,viszont a Pandáék először nekimentek a hídnak,aztán beleborultak a vízbe.Őket annyira nem rázta meg a borulás (Hörcsi: „-Ez kurvajó!”,Blanka röhög,Bence: „-A sapkám!A papucsom!”),csak azokat akik a parton voltak.Főleg a Zsuzsát.Aztán jött a motoroshajó és kivitte őket a partra,kivéve a Hörcsit,aki nem akart felszállni és majdnem elvitte a víz,de aztán őt is kiszedték.

Délután egyszer megálltunk pisilni (az is vicces hely volt…kettőt léptél befelé és derékig ért a víz/iszap) és Ági beborított minket(Andrist és engem) a vízbe,miközben húzta kia hajót.Utána meg egy öbölben álltunk meg,ahol kb semmi sodrás nem volt és ettünk görögdinnyét,kalácsot és meleg paradicsomot meg zsömlét és szalámit,aztán legalább hússzor megcsodáltuk Blanka samponreklámját.És napoztunk.

Egy olyan helyen kötöttünk ki,ami-ha ez lehetséges-még sárosabb volt,mint a hétfői.És ráadásul fel meg le is kellett gyalogolni.Egy ivókútnál mostuk le a lábunkat és mindenkit halálracsíptek a szúnyogok.Viszont a kaja az finom volt.És este kentkupéztunk egy kicsit,aztán elmentünk aludni.Akkor csak hatan aludtunk az ötszemélyes szobában,én voltam a földön.Vagyis eredetileg szivacson aludtam volna,de leeresztett,úgyhogy kényelmesebb volt a föld.

Szerda(26 km)

Reggel kisarazás a csónakokhoz,indulás,nem volt semmi különös (vagy legalábbis nem emlékszem rá).Láttunk egy csomó szürkegémet meg kócsagot és néhány feketególyát is.Találkoztunk egy hajóval,amiről nem tudtuk eldönteni,hogy mit csinál,mert fel-le úszkált (ahogy a Boldi szokott sétálni),de távolról úgy nézett ki,mint egy Lada.És láttunk egy trabantot is felállítva négy cövekre meg egy csomó szemetet.Grr.
Aztán amikor kiakartunk kötni,Irinának nem tetszett a part és nem kötöttünk ki,így viszont eléggé lehagytuk a többieket,úgyhogy lejjebb megálltunk kb egy fél órára,hogy utolérjenek minket.

Viszont találtunk egy rohadtjó strandot,ahol kb kétórát voltunk.Igaz,itt elég erős volt a sodrás,de gyorsan mélyült a víz és homokos volt,nem iszapos.Játszottunk egy kakasviadalt (Fru-Blanka kontra Bogi-én),amit megnyertünk és a Panda mindenkit belelkökött a vízbe,aki ott volt.Aztán engem a Lili is,miután szépen megkérte a Ricsit,hogy fogja meg a szemüvegem,hogy legalább az ne legyen vizes.

Ééés kikötöttünk az első kempingben,ahol nem merültünk el a sárba,csak csúszkáltunk rajta.És fel voltak verve a sátrak,mert a Szilvi kocsival ment és felverte őket.És volt színpad,ahol a Fufu meg a Blanka gyakoroltak és odajött egy részeg pasi mindenféle baromságot dumálni.És hajat is mostunk,Hörcsi még konnektort is kerített magának,nekem meg kifésülte a Bogi.

A kaja is finom volt,csak nagyon sok,úgyhogy én kb a felét odaadtam az Andrisnak,meg a Bogi is…utána meg beszélgettünk Fruval egy fatönkön és csocsóztunk a Bencéék ellen.Egyszer döntetlen lett,egyszer meg nagyon kikaptunk (8-2 asszem).Fura,mert jó régen csocsóztam…talán karácsonykor…

Aztán odaültünk a büfé elé énekelni meg zenét hallgatni („Húzd rá cigány,hadd szóljon a hegedűn a húúúúúr…Szombat este úgy érezzem,én vagyom az úúúúr…”XD) és a búcsúszámot mindenki egyszerre énekelte („Ha itt lennél velem…és fognád a két kezem…Én nem engedném eel...többé már sosem…kedvesem.”),aztán kifeküdtünk a színpadra csillagokat nézni.Ott meg a Karvalicsok énekeltek a Hair-ből.És láttam két hullócsillagot.

Csütörtök(pihenőnap)

Elég korán felkeltem,mert a sátorban világos van reggel és nem tudok aludni,viszont még elég fáradt voltam,úgyhogy az a reggel egy kicsit kiesik.Az első,amire emlékszem,hogy Fru és Hörcsi botorkálnak reggelizni kilenc körül.Aztán rajzoltam a Boginak,Hörcsinek,Blankának,Lilinek animés portrét és tollasoztam a Fufuval.Utána beálltam időmérőnek a mutogatós Activity-be,ebédre ettem egy túrósbatyut meg egy zsömlét és aztán olvastam a Lajos könyvét (nem tudom ki írta,de a címe Génszimfónia és nagyon tetszett),mert Ricsi nem tudta olvasni,mert a Blanka nem hagyta békén.Engem békénhagyott,beee…aztán szudokuztam is egy darabig,de azt meguntam és bementem a vízbe,ahol a Bogival pörögtünk és közben csucsut énekeltünk.Biztos normálisnak néztek minket.Utána tollasoztam a Bencével és 185öt ütöttünk,aztán a Fufuval 200at.

Vacsorára megint rántottsajtot kértem,de csak fél adagot,de ezt se tudtam megenni.Utána meg Hörcsivel beszélgettem és megnyugtatott,hogy most már fölösleges dühösnek lenni magamra és járhattam volna rosszabbul is.Aztán odajöttek a többiek is (Bogi,Lili,Ricsi,Blanka,Roxi,Kata) és a Bogi meg a Lili mindenkit megmasszírozott,én meg közben nyeltem Irina cigifüstjét.Utálom a cigifüstöt.

Viszonylag korán lefeküdtem és el is tudtam aludni,de kb háromkor felébredtem és mit hallok?Mellettem horkol az Ági,a szomszéd fülkében horkol Irina,a szembelévő fülkében horkol Lili.Az egyik mellettünk lévő sátorban horkol Ricsi és Feri,mellettük valaki (vagy a Bence vagy a Panda),a másik mellettünk lévő sátorban horkol Zoli,mellettük meg Lajos.Szép kis horkolókórus…:D

Dávid meg napszúrást kapott vagy megbetegedett,mindenesetre rosszul volt és hazament Babival.Úgyhogy lett két üres hely,amit rögtön be is töltött Roxi és Kata.

Péntek(26 km)

Az indulás viszonylag simán ment,csak az egyik szivacs úszott el,de az nem az indulás miatt volt,hanem mert bénák voltunk.És Ági nem ült be a hajóba (mert evezni addig se nagyon evezett),hanem a Pandával ment kocsival,és Irina helyett a Slemmer ült be,én meg maradtam.

Aznap is találtunk egy homokos partot,ahol megálltunk és fürödtünk.És nagyokat vigyorogtunk,amikor a Bence-Andris-Ricsi és a Slemi elkezdtek homokvárat építeni és azon vitatkoztak,hogy kié a szebb.Aztán a homokvár előtt lett egy tó,amibe kellette egy sziget,viszont ettől összedőlt Slemmer csöpögtetős technikával épült vára…aztán Blanka is beszállt és valahogy lett egy alagút,ami beomlott és egy vízesés.Aztán beásták a Bencét,de végül nem lett otthagyva.

Aztán megálltunk az ibrányi strandon is,ahol röpiztünk egy csomót és egész jól ment,ahhoz képest hogy máskor hogy szokott.Csak az volt a baj,hogy a labda néha belegurult a vízbe és utána ha leesett homokos lett és teliment a szám homokkal.De hát így jártam.És Hörcsi elhatározta,hogy feltalál egy oltóanyagot szúnyogok ellen.Remélem minél előbb.Drukkolok,Hörcsi :D

Egy komp alatt kötöttünk ki,térdig érő sárban a változatosság kedvéért.És a Panda érdekesen állította fel a sátrakat,mert kicsit csálén állt az összes.De a kaja az itt is jó volt (gulyásleves ésss palacsinta,nyamm) és kártyáztunk (speed,kentkupé,makaó,meg persze volt az ultizós részleg).Aztán jött a vihar és beáztak a sátrak.A mienknek az előtere egy nagy pocsolya volt és a fülkék is beáztak,úgyhogy gyorsan kipakoltunk reggel.

Szombat(23 km)

Dél körül elállt az eső,úgyhogy elindultunk.Én a Lili-Gergő-Andris hajóba kerültem előre.Eveztünk esőben és szélben (az volt a legrosszabb),elhagytuk Andris sapkáját (éneklünk a Lilivel és egyszercsak hátulról „-Áááá!A sapkám!Lefújta a szél!”) meg az evezőjét is,amikor átmentünk a komp kötele alatt és beakasztotta,szóval nem volt unalmas napunk.Egyszer álltunk csak meg,kilépek a vízbe és rögtön térdig merülök az iszapba.Ráadásul a Bogi tréningje volt rajtam.Viszont ott olyan volt a sár,hogy a félcentis víz alatt harminc centi iszap.Majdnem be is ragadtam.A Lili meg nyakig sáros lett,mert elesett a sárban.Találkoztunk motorcsónakokkal meg vízisíelőkkel és nem borultunk be a vízbe,bár a Lili örült volna neki.És én voltam a legrosszabb helyen,mert kaptam vizet a Lilitől meg a Gergőtől is.

A végállomáson meg majdnem sikerült túlmenni,még jó,hogy a Hörcsiék integettek.És persze el is kezdett esni az eső.Viszont volt egy jó kis alagsor vagy nemtudommi,ahol volt pingpongasztal és elvertem a Blankát meg az Andrist is,aztán meg a Bencével játszottam volna,de mentünk el a Pandával.Nyíregyházán sikeresen eltévedtünk,mert hihetetlenül hülyén van kitáblázva,de aztán megtaláltuk az autópályát és elaludtunk.

Hát ennyi volt,azt hiszem.Lehet,hogy kihagytam valamit,majd pótolom,ha eszembe jut.Nagyon jól éreztem magam és remélem jövőre is lesz és tudok menni…

xxx

(lborka, 2008.09.07 09:50)

Van mit várni jövő nyáron :)
Blogot írni is jó,nem csak visszaolvasni :P

1029 Budapest Villám u.6. HAHA. :)

(ahörcsi, 2008.08.27 20:33)

kezdem érteni, miért írnak az emberek blogot...kurvajó volt visszaolvasni, és ha lesz jövőre is, akkor megyek én is, az összes nyavalygás ellenére, amit előadtam. az oltóanyagon meg majd még dolgozom, előtte kiheverem mélységes depressziómat, ami az iskola közeledtével szállt meg. legjobbakat

hoppá

(lborka, 2008.08.13 09:57)

Ööö...legközelebb jobban figyelek *pirul*
De átjavítottam...

Regéc

(Az egyik Horkoló, 2008.08.12 21:32)

Regéc vára, nem Regőc! A részeget pedig észre sem vettem. Jó a blogod! Neduddgi

xxx

(lborka, 2008.08.11 20:19)

Én az elején még élveztem a sarat,a végére meg már megszoktam,szóval felőlem jöhet jövőre is :D
A csocsóban meg egyedül nullára kaptam volna ki,de majd Vonyarcon gyakorolsz addig :D

blsftrea

(evezés, 2008.08.11 18:34)

hoppá megcseréltem

evezés

(blsftrea, 2008.08.11 18:33)

Szerintem is nagyon jó volt!!!!!! Jaj fufu nem kell szerénykedni..... Borka kihagytad h én is megfésültem a haajad!!! Amúgy meg tök jó a blogod

fsdfasd

(ffffff, 2008.08.11 18:18)

Szerintem is jó volt, bár jövőre jó lenne nem áradás után menni...(sár)
A csocsóban miattam kaptunk ki, ha egyedül lettél volna tuti nyersz! Majd hívlak, eszembe jutott valami...